Reparatieservice

Xando biedt altijd service en laat reparaties uitvoeren binnen en buiten de standaard garantie, ongeacht waar je het product gekocht hebt. De reparaties verzorgen wij via onze partner MicroFix, de Apple Authorised Service Provider.

Kwaliteit staat bij ons voorop, daarom gebruiken wij enkel officiële Apple onderdelen en werken alleen de beste technici eraan. Je kan je Apple product bij ons inleveren en wij zorgen ervoor dat je deze zo spoedig mogelijk weer terug hebt. Tijdens het hele proces houden we je natuurlijk van alles op de hoogte.


Voordat jij je Apple inlevert

Je Apple product werkt niet zoals het zou moeten? Reparatie is niet in alle gevallen een noodzaak. Probeer eerst de volgende stappen te doorlopen:

Herstart je Mac/iPad/iPhone/iPod.

Weet je niet hoe je je apparaat kunt herstarten? Klik dan op één van de volgende links:

In het geval van een Mac
Houd dan de aan/uitknop ingedrukt totdat het apparaat vanzelf afsluit.

In het geval van een iPhone/iPad/iPod
Houd de home-button (De knop aan de voorkant) en sleep-button (De knop aan de zijkant) tegelijkertijd ingedrukt totdat het vanzelf afsluit.

Raadpleeg de Support pagina van Apple.
De meest voorkomende problemen en de daarbij horende oplossingen zijn te vinden op de Apple Support pagina’s. Zo heb je vaak gelijk een antwoord op je probleem en kun jij weer verder.
Ga naar de supportpagina van Apple

Contact opnemen met AppleCare.
Kom je er met bovenstaande middelen niet uit? Dan kun je contact opnemen met AppleCare Support. Een medewerker van Apple zal je natuurlijk verder kunnen helpen en adviseren wat de volgende stappen zullen zijn. Apple is op het volgende nummer bereikbaar 0900 - 7777 703 (€ 0,10 per minuut)

Contact opnemen met Xando.
Kan AppleCare je niet naar behoeven helpen? Wij zijn er natuurlijk voor je. Neem contact met op met onze support via 038 - 425 40 60 of kom langs. We helpen je graag!


Reparaties bij Pro School en MicroFix

Je kan bij ons terecht met je Apple product, valt het product binnen je garantie en heb je het product bij ons gekocht? Neem de bon/factuur mee wanneer je ons komt bezoeken. Dit is namelijk het garantiebewijs van je product en kunnen we je nog beter helpen om je probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen.

Tijdens de reparatie is het mogelijk een vervangend apparaat te huren, mits deze beschikbaar zijn. Informeer naar de actuele modellen bij een van onze accountmanagers. Onze medewerkers kunnen je voorzien van meer informatie omtrent de mogelijkheden.

*Mocht je een iPhone willen aanbieden ter service die niet bij ons is aangekocht, kan dit alleen als het geen iPhone is i.c.m een abonnement van een provider. Als het een iPhone i.c.m. een abonnement van een provider is, dan vragen we je contact op te nemen met de verkooppartij.
*Voor producten die niet zijn aangekocht bij ons worden er handelingskosten berekend mocht het product ter service worden aangeboden.


  • Dekking voor Apple hardware
  • Hulp met software
  • Complete technische ondersteuning
Bestel nu